Wednesday, April 4, 2012

LBD

Photobucket
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Med et hav af kjoler i skabet, burde man ikke tro at der mangler noget, men jeg ejer faktisk ikke en "Little black dress". Det gik op for mig her forleden, og det er da noget en hver kvinde bør eje, right?! Nu er en LBD karakteriseret som en klassisk kort sort cocktail kjole, men det behøver selvfølgelig ikke være helt efter bogen. Jeg ønsker mig bare den LBD som passer til alt og man til hver en tid kan hoppe i hvis der er tøjkrise. Jeg vil derfor være på udkig efter en når jeg tager til England i morgen. Jeg har fundet lidt på Asos, som efter min mening er fine bud. Hvad synes I? Har I en LBD i jeres skab?

With a crazy number of dresses in the wardrobe you wouldn't think something is missing, but I actually don't own a Little Black Dress! I realised that the other day and it's something every girl should have, right? I know a LBD is charactericed as a classic short black cocktail dress, but it doesn't have to be all by the book. I just want a LBD whish goes with everything and is there to save you from any wardrobe crisis. I'm therefore going to look for one when I go to the UK tomorrow. I've found a few on Asos that I think are nice. What do you think of them? Have you got a LBD?


1 comment:

Nanna said...

Jeg er vild med nr. 5. Den er fin!
Jeg har to LBD's i mit skab. En fin klassisk fra Designers Remix, og en der minder lidt om nr. 4 og 5 på din kollage, fra Gina Tricot.

Det er jo et must i enhver kvindes garderobe, så... Happy Shopping :-)