Friday, April 20, 2012

My new little helper

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Jeg har endelig fået købt mig en lille hjælper, som vist næsten hører til når man er blogger. Nu kan jeg selv tage billeder uden kæresten behøver at være hjemme, skønt! Mangler dog et stativ, hvilket jeg også har planer om at købe, men indtil da må jeg se, om jeg ikke kan finde et sted i lejligheden der kan bruges. Jeg har købt fjernbetjeneren på proshop.dk, som var det billigste sted jeg kunne finde, hvor jeg havde mulighed for at hente varen her i Århus, så jeg sparede fragt. Jeg har et Canon 600D, som den virker til, men den virker også med mange andre kamera. Tjek lige den mega søde lille taske som kommer med, CUTE!

I've finally got myself a little helping hand for taking pictures. Now it's gonna be so much easier to get some better pictures when I'm alone. I'm planning on buying a tripod as well, but for now I'll have to find a good spot in the apartment that will work. The remote works for my Canon 600D, but also for many other cameras. How cute is the little bag for it.. love it!

No comments: