Friday, April 20, 2012

Friday feel good song #24



Så er jeg klar med endnu en god fredagssang. Når jeg får fri i dag, skal jeg lige et par ærinder i byen, og i aften skal jeg bare hygge alene hjemme. Kæresten er nemlig taget på teambuildingtur med arbejde og kommer først hjem søndag! I morgen aften har jeg inviteret et par venner fra arbejde på besøg, hvor vi skal spise, have lidt drinks og hygge inden vi tager i byen for at danse hele natten! Så skal weekenden nok gå hurtig. Har I nogle planer for weekenden?

Here is this Friday’s feel good song to get you ready for the weekend. I’m home alone tonight, so I’m just gonna chill and watch some girly films or something. Tomorrow night I have some people from work coming over for dinner and drinks. It’s our plan to go down town afterwards and dance the night away. Have you got plans for the weekend?


No comments: