Tuesday, April 17, 2012

Outfit of the day - Rouge & burgundy

PhotobucketPhotobucketPhotobucketRepublic Miso jeans | Minimum shirt | Converse All Star | H&M necklace

Lige siden jeg så den fine Emily i sit rosarøde nuancer outfit, har jeg tænkt på hvor fedt det egentlig så ud. Et af mine Englandskøb er netop et par rosa bukser, så i morges kom min bordeaux skjorte og Converse på sammen med. Det fungerer da meget godt, ikk? I dag havde jeg egentlig ikke de store planer, men en veninde har inviteret mig på middag, så jeg skal faktisk af sted nu her. Elsker at bliver inviteret på spontane besøg! Kan I have en dejlig tirsdag aften. Havde jeg været hjemme havde aftenen nok budt på tv med ”Ingen kære mor” og ”Stjernerne på slottet”.

I’ve had the idea for this outfit since I saw Emily wear an all pink shades coloured outfit. I think it looks really cool with the different shades of red. I bought these jeans in the UK last time and I absolutely love the colour. I think it works quite well with my burgundy items. I’m off to see a friend in a minute for a spontaneous dinner, so an evening in good company. Have a great Tuesday eve!


1 comment:

Marie-Louise said...

Jeg er ret vild med dine nye jeans. Jeg må se om jeg kan finde nogle lignende ;-)