Friday, April 27, 2012

The Avengers

Photobucket
Ihh hvor jeg synes, at jeg har ventet længe på at denne film kom ud. Ventetiden er dog over nu, og jeg har bestilt min billet til i aften. Jeg skal dog først lige til badminton med kæresten, hjem og spise, og så i bad og gøre mig klar. Inden filmen mødes vi med et vennepar til et par drinks og så tager vi sammen ind og ser filmen. Glæder mig så meget! Elsker superhelte film. Kan I ha´ en rigtig god fredag aften!

I feel like I've waited forever for this film to come out. But the wait is now over and I've bought my ticket for tonight. First I have to play badminton with Mr. boyfriend though and eat, and get ready. Then we're off to a café for drinks with another couple and then the cinema. Can't wait! I love superhero films. Have a nice Friday eve!

No comments: