Tuesday, March 13, 2012

Portfolio time

Photobucket
Jeg har i de sidste mange uger været i gang med at lave min portfolio. Jeg skal nemlig på mit andet hovedforløb sidst på måneden, hvor det er et krav at have en portfolio med fire produkter med. Jeg har brugt rigtig meget tid på at gøre det hele klar, og jeg mangler faktisk stadig et produkt. Jeg har dog netop færdiggjort min nye hjemmeside, som har været 4 uger under opbygning. Hvis I har lyst kan I se den her, og hvis I har noget ris eller ros må I meget gerne sige til :)

I've been working on my portfolio for school the last month or so. It's been a really busy period, but luckily it's all over soon, as I'm handing it in two weeks from now. I've made a new design for my website too, you can check it out here. It's all in Danish, but you can see some of the things I've done on my course.


No comments: