Thursday, June 21, 2012

2 ladies from the island

Photobucket
Denne uge er virkelig bare fløjet af sted! Vi har haft et par arrangementer de sidste par aftener. I tirsdags spiste vi hos et vennepar, og i dag har vi været til sommergrill hos kærestens arbejde. Jeg burde egentlig ikke sidde her ved computeren da min hånd/arm stadig er skidt. Var ved lægen med den igår, hvor jeg fik noget smertestillende og gode råd til hvordan jeg kommer på toppen igen. Indtil videre går det ikke super med at overholde dem, dumt! Anyway, I morgen kommer disse to dejlige damer på besøg, helt fra England. Kim på billedet til venstre er kærestens søster og Catherine hendes veninde. Vi har en del planlagt for weekenden, selvom vejret gør sit bedste for at ødelægge alt. Håber dog stadig på det bedste! I morgen er der også kun en uge til min fødselsdage, så burde vel vise lidt af mine ønsker frem? Må blive hvis jeg får tid. Ha´ det godt så længe!

Tomorrow these two lovely ladies are coming to visit us all the way from England! Kim on the left is Mr. boyfriends sister and Catherine is her friend. They are gonna be here for the weekend so we have quite a few things planned. The weather isn't looking too good though, so will have to see what we can do. It will still be another good weekend.

No comments: