Wednesday, June 13, 2012

Where you invest your love, you invest your life

PhotobucketPhotobucket
Jeg er virkelig inde i en dårlig blogging periode for tiden, men det går nu nok over igen. Jeg har stadig nok at se til for tiden, da dette er den travleste måned jeg længe har haft. Der sker noget hele tiden! Oven i det hele har jeg samtidig haft smerter i håndleddet siden søndag, så har haft en beskyttende skinne på de sidste par dage i håb om, at det er i orden til weekenden. Jeg har jo fri på fredag, så jeg kan komme til Northside! I går fik jeg dog den værste nyhed længe. Det som bare ikke måtte ske, og som ingen havde regnet med skete... Mumford & Sons aflyste deres koncerten på fredag pga. forsangerens brækkede hånd :( Jeg kan stadig ikke forstå det er sket og jeg nu ikke skal se dem alligevel. Super trist! Jeg prøver dog at tænke positivt og der er stadig nogle gode bands til festivalen som jeg glæder mig til at se. Min veninde fra efterskolen kommer også og bor hos os weekenden over, så det skal nok bliver hyggeligt alligevel. Nu håber jeg bare på at vejret  bliver bedre, så skal det nok blive en skøn weekend!


Yesterday Mumford & Sons cancelled their concert for Northside on Friday because of the lead singers broken hand. I was so sad to hear this as they were the band I was looking forward to the most on the festival. It's a real shame and I honestly can't quite believe it. I'm trying to stay positive though and there's still a lot of good bands that I'm looking forward to seeing. I just hope for better weather now and the weekend will still be amazing!!

No comments: