Sunday, June 10, 2012

My weekend in pictures

PhotobucketPhotobucket
Så er jeg tilbage i Århus igen efter endnu en tætpakket weekend. I fredags havde vi venner på besøg til lidt drinks og hygge. Lørdag eftermiddag kørte vi så den lange tur fra Århus til Fredensborg for at besøg min søster og familien. Det var et dejligt gensyn og min nevø på fire var fuld af energi som altid :) Vi fik set den lille nye, Emelie kun 6 dage gammel! Hun er så lille og fin. I dag tog vi en tur på Kronborg Slot og spiste frokost i Helsingør inden turen igen gik hjem til Århus. Der har været nok af se til på det seneste, så jeg glæder mig næsten til at komme på arbejde i morgen. Det bliver dog en kort uge, da jeg har fri på fredag, hvor Northside Festivalen starter! Glæder mig sindsygt meget!

It's been a crazy busy week but I've had such a good time. Friday evening we had people over for drinks at our place. Saturday afternoon we went on a long road trip crossing Denmark, to visit my sister and the family in Fredensborg. It was really nice to see them again and my nephew who's still full of so much energy! We saw the little new baby girl, Emelie. She's so small and cute. Today we went to Kronborg Castle and had lunch in Helsingør before we went all the way back to Aarhus again. I'm almost looking forward to tomorrow and a less busy couple of days. I have got next Friday off though as Northside Festival starts. I really can't wait, so excited!

No comments: