Monday, June 25, 2012

B'day wishlist - random things

Photobucket
Her er så resten af min ønskeseddel. Det er egentlig ikke så meget, men synes også altid det er svært at finde på noget. Jeg ønsker mig aldrig tøj eller lign. da jeg hellere selv vil købe det. Kæresten er dog super til at give gaver. Han husker ting jeg har nævnt eller snakket om måneder i forvejen, og overrasker mig altid med noget rigtig godt. Jeg holder min fødselsdag i år på selve dagen, så på torsdag går turen ned til mine forældre.  Jeg har inviteret både venner og familie, så vi bliver lidt over 30 mennesker, så jeg får nok at se til! Jeg har inviteret til spisning i haven og senere bytur for de unge ;)

Here is the rest of my wishlist. It's not much, but I do find it hard to come up with things sometime. I never wish for clothes as I like to go shopping for that myself. Mr. boyfriend is always really good at buying me presents. He remembers things I've talked about ages ago, which is really nice. On Friday I'm having a big birthday party for friends and family at my parents house. I still have a lot to sort out before that, so I better get started!


No comments: