Tuesday, June 5, 2012

New in: 2 new necklaces

PhotobucketPhotobucketPhotobucket
I går var kæresten og jeg til forpremiere på "Snow White and the Huntsman". Jeg elsker adventure/middelalder/ringenes herre lignende film, så dette var lige efter min smag. Jeg synes filmen var rigtig god og er vild med den "nye" fortælling. Nu var den efter min mening ikke så langt fra den originale, bare noget mere dramatisk. Jeg kan dog ikke helt beslutte mig for, hvor vidt jeg er vild med Kristen Stewarts præstation. Jeg synes ikke altid, at hun var lige overbevisende. Filmen er dog i sig selv helt sikkert værd at se, hvis man er til den type film!

Efter filmen gik det op for os at der åbenbart var Open By Night i Århus. Aldrig har jeg set så mange mennesker i byen! Det var jo nærmest kaotisk og alligevel fik jeg hævet kæresten med rundt for at kigge lidt. Jeg er ikke god til udsalg, da jeg simpelthen ikke kan overskue menneskemængden, så jeg fik ikke købt nogle af alle de gode tilbud. Til gengældt fandt jeg disse to fine halskæder i Gina Tricot. Jeg har før kigget på den med korsene og til kun 79,- stk. kunne jeg ikke lade være med at tage begge med hjem. Der kommer outfit billeder med den ene senere i aften.

I didn't realise until I was in town and saw all the people last night that apparently it was "Open by Night" here in Aarhus. Meaning that all the shops were open till midnight! I therefore had a little look around some shops and found these two gorgeous necklaces from Gina Tricot. I'll be posting an outfit later with one of them.

No comments: