Saturday, June 30, 2012

Outfit of the day - My birthday

IMG_4281_resize
I får lige et enkelt billede af mit outfit fra i går aftes. Jeg har nemlig intet redigeringspro-
gram og orker ikke at bruge Photobucket til at redigere en stak billeder. Jeg havde min sommerkjole fra Jane Norman på samt sandaler fra Urban Outfitters. Vi havde sat telt op i haven, så vi kunne nemt holde varmen og blev heller ikke særlig våde. Jeg havde virkelig en fantastisk fødselsdag! Vi fik lavet noget lækkert mad, som var stor succes! Jeg fik snakket med både familien og venner. Vi kom på Heidi´s og fik festet en masse! En skøn skøn aften/nat med dejlige mennesker. Og jeg har fået rigtig mange fine gaver, som jeg glæder mig til at vise frem. Jeg har generelt en del billeder jeg gerne vil vise, men det må vente til efter ferien, hvor jeg kan få kigget dem alle igennem. Jeg vil dog lige vise jer min gave fra kæresten senere, da den som altid er meget speciel <3

Picture of my birthday outfit from last night. I had the most amazing birthday! It was really such a great day. Lots of tasty food, drinks and good friends and family. Couldn't have asked for a better day! I have so many pictures I wanna show you and my presents too! But I can't edit my photos at the moment, so most of them have to wait till after the holidays. I will show you my present from Mr. Boyfriend though, as that as always is something very speciel <3

No comments: