Saturday, June 23, 2012

Birthday wishlist - beauty part

Photobucket
Så fik jeg lige tid til hurtigt at finde lidt billeder af nogle af årets ønsker. Jeg har delt det lidt op, så i første omgang er her kun alle skønhedsprodukterne, som egentlig også fylder størstedelen af min ønskeseddel. Resten af min ønske er ret random, så laver nok et indlæg med alle dem blandet. Derudover vil jeg også gerne lave en collage med nogle lidt dyrere ønsker, som aldrig kommer på listen, da de koster for meget, men som jeg til daglig går og drømmer om. Sådan nogle har vi vist alle :)

Here is some of the things that are on my wishlist for my birthday this year, which is already on Friday! Can't believe it. I've decided to split it into two categories, so this is the beauty product part, which does take up quite a bit of the list. Later I'll post the rest which is a very random mix of things. I also wanna make a list of the things that never made it to the list because of their price range, but are things I dream of having some day.

No comments: