Monday, June 4, 2012

No pictures to prove it

Så blev det hverdag igen og jeg er tilbage i Århus. Weekenden bød på lidt ekstra uventet hygge, da jeg lørdag aften mødtes med et par venner i Odense. Vi fik os et par drinks og en god snak. Det meste af lørdagen blev ellers tilbragt med familien, da vi var til min farfars fødselsdag. Lørdagen var også dagen hvor min søster havde termin, men der er stadig ikke sket noget, så går bare og venter. Hun skal have en lille pige, så det er rigtig spændende og jeg glæder mig til at få en niece. Hun har allerede en dreng som blev fire i marts og han er bare den dejligste! Ville sådan ønske at vi kunne besøge dem noget oftere.

Jeg har ikke fået taget nogen billeder i løbet af weekenden, hvilket sker ret ofte, da jeg glemmer det. Jeg vil dog prøve at huske det næste gang, da det jo er lidt mere spændende med et indlæg med billeder. I aften skal forresten jeg til forpremiere på "Snow White and the Huntsman", hvilket jeg glæder mig til.

I've had a nice weekend back home. I had my hair cut, went to a family birthday party, went out for drinks with some friends and just relaxed all Sunday. I stupidly didn't take any pictures all weekend, I always forget to. I'll make sure to take some the upcoming weekend as we're having a little party on Friday. Tonight I'm off to the cinema to watch Snow White and the Huntsman. Can't wait!

No comments: