Thursday, May 31, 2012

I'm alive again!

PhotobucketPhotobucketPhotobucket
Her er lige et par billeder fra i går aftes. Jeg havde en fantastisk god aften i selskab med Runrig. Jeg ved ikke hvad der er, men deres musik gør sgu et eller andet ved mig. Så snart jeg så dem blev jeg bare så glad, og det var virkelig det hele værd at køre til Odense bare for dem. Jeg vil dog godt indrømme, at det ikke var sjovt at komme op i morges. Jeg har været ret så træt i dag. Det er dog heldigvis fredag i morgen! Jeg har godt nok en del jeg skal nå inden da. Vi drager nemlig endnu en gang mod Fyn i morgen eftermiddag, så jeg skal have pakket og sådan lidt. Lejligheden ligner også jeg ved ikke hvad, da jeg har haft travlt med så meget andet. Måske jeg kan få styr på det hele i løbet af weekenden. Vi får nemlig udenlands besøg i næste uge. Og så er juni måned generelt bare tætpakket med planer; gæster, fester, festivaler, arbejde, flere gæster, fødselsdag og til slut ferie!

Here's a few pictures from last night's concert. I had an amazing time seeing Runrig again. Their music really makes me happy and I was in the best mood ever all night! It was quite a journey just to see them, but it was so worth it. I've of course been really tired today, but I got through the day. Next month coming up is looking crazy busy: I have a ton of work to do, we have people coming over from the UK to visit, there's Northside festival and my birthday! So much to do and not enough time. Is it always like that?

No comments: