Sunday, May 20, 2012

Finally some nice weather

PhotobucketPhotobucket
Sådan! Endelig solskin og varmere vejr! Jeg har haft en rigtig dejlig dag. Cyklede ned til NRGi Arena i formiddags for at besøge Trademark Fashion Outlet. Jeg fandt dog ikke rigtig noget, men fik et magasin med gratis. Derefter cyklede jeg ned til vandet, hvor jeg nød udsigten, vejret og min frokost. Senere kom kæresten også ned, og vi besøgte Århus Kræmmermarked på Tangkrogen. Det var super hyggeligt. Jeg købte endda et par småting, bl.a. college jakken, som jeg har på på billedet. Har længe ledt efter en i den farve, så det var jo perfekt. Bagefter købte vi is og gik en lang tur langs stranden. Jeg håber virkelig at vejret fortsætter med at være så skønt. Jeg har nemlig planer om at hoppe i en sommerkjole i morgen :)

The weather is finally starting to warm up and it's been the most amazing sunny day today. I've been outside most of the day. Spending some time by the beach. I really hope the weather stays like this, cause I'm planning on wearing my summer clothes from now on!

No comments: