Friday, May 4, 2012

Friday feel good song #26



Det blev lidt sent i dag, men I skal da ikke snydes for en lille fredagssang. Jeg håber I alle har nydt fridagen i dag, hvis I da har haft fri. Jeg har haft en dejlig dag. Efter morgen-maden pakkede kæresten og jeg kufferten og kørte mod Odense. I eftermiddags har vi været en tur på stranden ved Nyborg og spist middag med mine forældre. Nu vil jeg nyde resten af dagen med film sammen med familien. I morgen skal vi til indflytterfest hos en veninde. Det fortæller jeg mere om i morgen... Ha´ en god fredag aften!

It's a little late today but there's still time for a Friday song. Better late than never, right. It's a national holiday in Denmark today so I've had the whole day off. I went to Odense (my hometown) this morning to visit my parents. We've had a great day so far. Went to the beach for a walk, had a nice dinner and are now watching a film. Tomorrow we're off to a house warming party with some good friends. Can't wait! Have a nice Friday eve!

No comments: