Friday, May 18, 2012

Friday feel good song #28



I dag har vist sig fra sin bedste side indtil videre. Solen skinner og selvom det stadig ikke er varmt, så gør det altså bare et eller andet ved humøret. Jeg mødte først på arbejde kl. 9 i dag og da en deadline blev rykket til næste uge, så havde jeg lige pludselig ikke så meget at tage mig til. Jeg smuttede derfor igen efter et par timer, skønt! Jeg gik en lille tur i byen, og kom til at købe en meget fin strik, som jeg har kigget på i nogle uger (skal nok vise den senere). Til middag mødtes jeg med Hr. kæreste og spiste frokost ved åen (godt nok indenfor, da det efter min mening stadig er for koldt ude). Nu skal jeg så bare beslutte mig for om jeg vil i tivoli i aften eller ej. Jeg har faktisk aldrig været i Tivoli Friheden.. er det lidt for dårligt når jeg snart har boet i Århus i 3 år?!

Today has been a really great day so far. The sun is shining and even though it's still not that warm outside it just makes you feel in a better mood. I started my day with only 2 hours of work, so that was easy. Then I went around town for a bit. Bought a really nice jumper that I've been looking at for a while. At midday I met up with Mr. Boyfriend for lunch. Now I only have to decide what the plan is for tonight. Do I go to Tivoli (a theme park) for a concert or not?

No comments: