Monday, May 14, 2012

Festival countdown

Photobucket
1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. | 7.

Der er ikke lang tid til at alle sommerens festivaler starter, så jeg er begyndt at tænke på forskellige outfits dertil. Jeg håber virkelig at vejret bliver godt i år, og det måtte meget gerne snart blive en del varmer så jeg kan tage alle mine shorts i brug! Jeg har et par idéer til outfits, som jeg synes kunne være fede til festival, så dette er kun mit første bud på et god outfit. Skal I til nogle festivaler i år og hvilke?

I'm really starting to get excited about this summers festivals. I would love to wear something close to this outfit when I go to Northside Festival in June. Maybe even shorts if the weather is good!

4 comments:

Nanna said...

Jeg har desværre ikke nogen planer om festival i år - men vil rigtig gerne til Northside. Jeg er vild med armbåndene fra Topshop - de er fede.

Sofies closet said...

Super fint sæt!

www.sofiescloset.dk

Mette said...

Mmm et lækkert sæt! Jeg skal faktisk allerede til festival om halvanden uge - så kom sol :D

Anne said...

Tak tøser. Synd at du ikke kan komme til Northside Nanna. Jeg glæder mig så meget til at skulle afsted.

Hvor er det nu at du skal til festival Mette?