Wednesday, May 30, 2012

Going back home...



I aften tager jeg lige et smut hjem til Odense igen. Jeg skal nemlig til koncert med det skotske band Runrig. Det er ved at være nogle år siden, at jeg har set dem live. Det plejede ellers at være en god familietradition at se dem hver sommer. Jeg glæder mig dog rigtig meget til et gensyn, og til at synge og danse som en gal. Der er altid den mest fantastiske stemning til deres koncerter og i år har jeg endda fået kæresten med for første gang. Jeg håber han kommer til at nyde det så meget som mig. Hvis I ikke kender til Runrig i forvejen, så lyt til sangen herover. De er som sagt et skotsk band, der spiller folke/rock musik og det er altså skønt!

Tonight I'm going back home again for a quick visit. I'm going to a concert with the Scottish folk band Runrig. It's been a few years since my last concert. It used to be a family tradition to see them every summer. I can't wait to see them again and sing my heart out with the rest of the people there. The atmosphere is always amazing at their concerts, so I'm really looking forward to it. I even got Mr. Boyfriend to join me. Hopefully he will like them too!

1 comment:

Mit element said...

De minder også mig om min barndom :) Dét er god, stemningsfuldt musik, enjoy tonight!!!