Saturday, May 5, 2012

My cool friend

230805_10150189684548143_600068142_7084412_3104770_n Jeg har tyvstjålet dette billede fra hendes Facebook, da jeg ikke har min computer og billedarkiv.

Så fik jeg lige hurtigt tid til bloggen. Kæresten og jeg har været inde i Odense i dag for at spise frokost. I aften skal vi som sagt til indflytterfest. Min veninde Sara er nemlig flyttet til Kerteminde. Ja, det lyder måske ikke som det fede sted, men grunden til at hun er flyttet der er ret sej. Se bare her. Det er da ret sejt, ik´! Jeg er i hvert fald stolt over at have hende som veninde, og jeg glæder mig rigtig meget til at se hende i aften. Har I nogle planer for denne lørdag aften?

Just have a few minutes for the blog. Today Mr. Boyfriend and I have had lunch in town. Tonight we're off to a house warming party for one of my friends. She just moved to a small town called Kerteminde on Fyn. The reason why she moved there is pretty cool. She got a job as the chief editor for a small local newspaper there. Actually that makes her the youngest chief editor in Denmark! That's pretty cool, right? Anyway, I can't wait to see her and my other friends. I know we'll have a great time.

No comments: