Sunday, May 6, 2012

Nyborg - Odense - Kerteminde

Photobucket
Så er jeg tilbage i Århus igen efter en dejlig weekend på Fyn. Jeg fik endda besøgt hele tre byer på Fyn, så jeg har da været lidt omkring. I fredags tog vi med mine forældre til Nyborg. Vi var en tur på stranden, forbi en lille dyrepark og Nyborg slot. Vi sluttede dagen af med lækker pizza. Lørdag tog kæresten og jeg ind til Odense by, hvor vi spiste frokost og kiggede lidt butikker. Jeg købte et par fine ting i Pieces, som jeg nok skal vise jer i morgen. Lørdag aften tog vi til indflytterfest i Kerteminde. Vi havde en rigtig hyggelig aften i godt selskab. Vi tog dog nogenlunde tidligt hjem, så i dag er vi kun ramt af lidt træthed. Jeg fik forresten kæresten til at tage en god portion billeder af mig i fredags, så dem får jeg smidt på bloggen i morgen. Nu vil jeg hygge på sofaen resten af dagen og se lidt serier. Jeg håber I har haft en skøn weekend!

I'm back in Aarhus after a lovely weekend on Fyn. Here's a few pictures from my weekend. Friday we went to Nyborg and took loads of pictures, mostly of me. I'll post them tomorrow. Saturday we had lunch in Odense and I bought a few little things. Last night we went to the house warming party in Kerteminde, which was great fun. Today I'm only a little tired, so I'm going to relax on the sofa and catch up on some TV shows. Hope you've had a good weekend.

No comments: