Monday, May 7, 2012

New in: gold & black

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Jeg lovede jer, at vise hvad jeg købte i Pieces her i weekenden. Jeg fandt den fine hårelastik med guldring, som har været godt omkring i blogland. Jeg har længe tænkt på, at jeg ville prøve en, men de har været udsolgt i H&M som ellers har haft dem, så havde lidt givet op at få en, men så kan man jo være heldig alligevel. Jeg må se om jeg kan finde ud af at bruge den og style et cool outfit. Jeg fandt også det smukke armbånd, som jeg synes er mega fedt. Elsker rå og anderledes smykker, så dette er lige mig! Hvad synes I om det?

Here are the things I bought at the weekend. A gold ring hair band, which I've been looking for for a while and a really cool bracelet made out of nuts. I love rocky and different jewelleries, so this is perfect to me!

No comments: