Friday, May 25, 2012

Reception at work

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Denne uge er virkelig bare fløjet afsted og der er sket så meget! Jeg har stort set ikke været online p.g.a. det gode vejr, som jeg jo gerne vil nyde så meget af som muligt. Jeg har dog lidt tidligere fri i dag, så jeg har lidt tid til bloggen også. I går holdt vi reception på arbejde, hvilket var rigtig hyggeligt. Som I kan se var der masser af mad, drikke og søde sager. Vi havde endda cupcakes med logo på! Fint, ikk´? I får også lige lov til at se hvor jeg sidder til dagligt. Jeg har nu været der i tre uger, og jeg er rigtig glad for det. På tirsdag starter jeg i udlån og får så en "rigtig" kontrakt. Det er alt sammen virkelig spændende og jeg er bare så glad for at have fundet et godt sted, hvor jeg måske kan færdiggøre min uddannelse. Det er i hvert fald håbet!

The weather has been amazing this week and I've therefore been outside more, instead of sitting in front of my computer. I wanna enjoy the weather while it's good! Here's a few pictures from yesterdays reception at work. There was lots of tasty food, cakes and drinks. And the office is where I sit every day and do my work. I'm really happy with my new job and on Tuesday I'll finally get a contract as well. I really hope this is it and I can finish my education at this company.

No comments: