Monday, May 21, 2012

Outfit of the day: minty blues

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
New Look trousers + shoes | Topshop shirt | Republic ring | Ebay clutch | Essie Lapis of Luxury nail polish

Her er hvad jeg havde på i går aftes, hvor kæresten og jeg endte med at tage på kinesisk. Og det var stadig varmt nok kl. 19.30 til at gå rundt uden jakke, skønt!! Jeg har sådan længtes efter varme sommeraftener, så det var virkelig skønt at mærke. Så mangler vi bare at vejret fortsætter sådan i de næste 6 uger, så ville jeg være lykkelig. I denne uge har jeg ikke det helt store planlagt. På torsdag holder min arbejdsplads dog reception, hvor der er inviteret et hav af mennesker, og bagefter skal vi (os der arbejder der + vores partnere) ud og spise middag. Det glæder jeg mig til.

My outfit from last night where Mr. Boyfriend and I went out for dinner. It still felt nice and warm too, which was amazing! I really hope the weather stays nice for the next 6 weeks, then I would be very happy!!

No comments: