Monday, May 28, 2012

By the beach

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Så er jeg tilbage i Århus igen efter en fantastisk dejlig lang weekend på Fyn. Vejret har jo heldigvis været godt, så jeg har virkelig bare nydt det og ligget i mine forældres have det meste af tiden. Igår var vi dog traditionstro til familiefrokost i min onkels sommerhus ved Sandager Næs. Dagen blev tilbragt med en masse spisning og hygge. Vi gik bl.a. en tur ved stranden, hvor vi fik taget en masse billeder. Som I nok kan se har jeg endnu ikke fået så meget farve på kroppen, men jeg har også været god i år og brugt solcreme. Jeg er virkelig blevet mere opmærksom på at beskytte mig selv mod solen, hvilket selvfølgelig er en god ting. Det tager så bare den længere tid at blive brun, men det må man jo tage med. Har I haft en god pinseferie?

I've had a really nice long weekend with the family back in my home town. Yesterday we went to my uncles summerhouse by the beach. We had a lot of food and just spend the whole day outside. I love this summery weather! Although I really still need a lot more colour! I'm so pale! I'm being good though and using sunscreen so it's gonna take it's time before I get a nice tan. 

No comments: