Wednesday, May 16, 2012

Outfit of the day - high waisted short

PhotobucketPhotobucketPhotobucket
New Look shorts | Sparks top | H&M necklace | Topshop cross ring

Hvad sker der lige for møgvejret? Synes det har regnet og blæst i alt for mange dage nu! Jeg vil have sol og sommer! Jeg har brug for at få lidt farver, okay MEGET farve! Jeg ser jo sygt bleg ud på de billeder. Det hjælper nok heller ikke at jeg valgte en lidt random indstilling på kameraet og billederne derfor er ekstra lyse. Jeg har stadig langt fra styr på hvordan man tager gode billeder med et spejlrefleks. Jeg synes dog lige at I skulle se mine shorts. Ja, hvis vejret ikke tillader det må man jo finde alternative måder at bruge sit sommertøj på ;) Jeg håber dog virkelig det snart bliver bedre. Overvejer at tage til Fed Fredag i Friheden i overmorgen, men gider nok ikke hvis det er sådan et vejr. Jeg har endnu ikke planlagt noget i morgen, på Kristi Himmelfartsdag. Tror bare kæresten og jeg skal slappe af og nyde den ekstra fridag.

What is up with the crappy weather? It's been raining for way too many days now! I want summer and sunshine! I need some colour on my skin! A lot judging by the pictures, I look white. Although it probably doesn't help me that I put the camera on some random setting that made all the pictures quite bright. I still haven't worked out how to use the SLR to get good pictures. I just wanted to show off my shorts. Even though the weather is rubbish I can still find a way to wear my summer clothes. I do hope the weather changes soon though! Tomorrow it's a national holiday here in Denmark, and I can't wait to have a lie in and just enjoy the day.

No comments: