Monday, May 7, 2012

Outfit of the day - Me, me, me

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Så fik jeg da ellers også lige spammet jer med en masse billeder af mig! Kæresten tog som sagt en hel del, da vi var i Nyborg i fredags. Jeg synes rigtig mange af dem er blevet gode, så nu valgte jeg at vise en del. Samt et der måske kan anses for et fraklip, men jeg synes det med fisken var så sjovt at det skulle med :) Outfittet er ikke noget særligt, bare min afslappet hverdagsstil. Jakken og skoene bor dog på mig lige for tiden. De kan jo kombineres med alt! :)

Sorry for the picture spam! Are you tired of my face now? ;) Mr. Boyfriend took a lot of pictures of me last Friday and I thought there was so many good ones, but I picked my favourites. The outfit is very much my relaxing every day style. I pretty much wear the jacket and shoes every day, but they are both great items and can be worn with so many things!

No comments: