Friday, May 25, 2012

New in: bikinis


Jeg var lige forbi H&M i dag for at se om de ikke havde nogle fine bikinier. Jeg har ikke købt en bikini i nogle år nu, så synes, at det var på tide nu hvor vi rent faktisk skal på ferie. Jeg synes det kan være super svært at finde en god bikini, som giver støtte og som er pæn. Jeg kan egentlig ikke passe mange i H&M, men jeg fandt dog denne bikini, som heldigvis kan passe alle, da den har bindesnor begge steder, bonus! Jeg synes den er virkelig smuk, elsker broderimønsteret på den. Så meget at jeg rent faktisk købe bikinien i både blå og hvid, hihi. Så kan Cypern bare komme an! Glæder mig så meget!

I just bought these two bikinis (or should I say one in two colours) today. I couldn't decide as I like both colours a lot. I think it's a really nice bikini and I can't wait to wear it when we go on holiday to Cyprus in July.

No comments: