Tuesday, May 8, 2012

Yellow Lemon Tree

PhotobucketPhotobucket
I dag købte jeg denne neglelak med hjem fra H&M. Jeg har længe overvejet gule negle, men været lidt i tvivl om hvorvidt jeg synes det er fedt. Nu besluttede jeg dog at prøve det, og det er jeg glad for! Selvom neglelakken ikke er den bedste i verden, og der skal tre lag på for dette look, så synes jeg stadig farven er rigtig flot. Det er helt sikkert ikke sidste gang den kommer på! Har I prøvet gul neglelak og hvad synes I?

I bought this nail polish in H&M today. I've been considering yellow nails for a while, but not been sure about the colour. Now that I've tried it, I love it! Even though the polish isn't the best and it needs three layers to cover properly, I think the colour is amazing! It's perfect to brighten up a grey day. Have you tried yellow nail polish and what do you think about it?

No comments: