Thursday, May 10, 2012

Say hello to Mr. Panda

PhotobucketPhotobucket
Kan det virkelig passe at det allerede er fredag i morgen? Skønt!! Synes denne uge er gået vildt hurtig, men har også haft nok at se til. Jeg har nu været i gang på mit nye arbejde i lidt over en uge, og indtil videre synes jeg det går meget godt. Jeg er blevet kastet direkte ud i det med hovedet først, men det er fedt! Selvom det også er hårdt og der er travlt lige for tiden, så er jeg glad for endelig at være i gang med noget ordenlig grafisk arbejde. Det gør også, at tiden går så meget hurtigere, når man er travlt optaget af arbejdsopgaver. Jeg ser dog frem til weekenden og lidt afslapning. I morgen har jeg dog planer, som jeg glæder mig rigtig meget til. Jeg får nemlig et par gamle arbejdskolleger på besøg til drinks og derefter en tur i byen. Det skal nok blive sjovt!

It's been a busy week at my new job, but so far I think it's going pretty good. I'm just happy to be doing some proper work now that is related to my education. It's hard work, but being busy also makes the days go faster, so it's all good. I am looking forward to the weekend though and some relaxation. But first there's tomorrow where I've got plans with some friends to go out for drinks and dancing. Really looking forward to that!

No comments: