Tuesday, June 5, 2012

Outfit of the day - crosses here and there

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketMmbyM shirt | Miss Selfridge jacket | BikBok jeans | H&M bag | Faith shoes | Gina Tricot necklace + ring

Her er så dagens outfit med min nye halskæde fra Gina. Elsker den allerede! Ville dog ønske at den var en smule længere, så ville den være helt perfekt. Jeg har været på arbejde i dag (ja Grundlovsdag er jo ikke en feriedag). Fik dog fri en time før, så gik hjem og slappede lidt af på sofaen. Nu skal jeg have gjort rent, så her er pænt til i morgen. Kærestens bedste ven kommer på besøg fra England i morgen, og vi skal holde en lille fest på fredag. Det skal dog nok alt sammen blive super hyggeligt. I weekenden skal jeg en tur til Fredensborg, da min søster fødte sent i går aftes. Jeg skal over og se min lille niece Emelie! Glæder mig så meget!

Today's outfit wearing my new necklace. I wish it was a tiny bit longer, then it would be perfect. Still love it though! I need to tidy up and clean before tomorrow as Mr. Boyfriends friend is coming to visit tomorrow. We have arranged a little party on Friday as well, so lots to do the next couple of days. In the weekend I need to go and visit my sister as she gave birth last night to a little girl. Can't wait to meet my little niece.

No comments: