Thursday, June 14, 2012

New in - grey festival gear

PhotobucketPhotobucketPhotobucket
Jeg har gjort mit bedste for ikke at shoppe alt for meget i denne måned, da det ellers vil knibe med økonomien, men det er jo svært slet ikke at købe noget. Jeg har dog været fornuftig med mine køb. Trøjen og solbrillerne købte jeg i H&Ms herre afdeling igår. Brillerne koster kun 49kr. og er perfekt til festival, hvis solen da kommer til at skinne og trøjen er super nice. Jeg har købt den i en stor størrelse, så jeg kan bruge den over mit andet tøj som en slags jakke. Jeg tror helt sikker den bliver et hit de kolde aftener. Shortsene købte jeg sidste uge i Salling. Det var egentlig meningen at jeg ville bruge dem til et lille DIY projekt med sten og nitter, men har vist lidt givet op på det nu. De er dog stadig fine bare plain. Så er jeg vist også helt klar til festival. Skal bare have ladet mit kamera batteri op og printe billetterne.

My latest buys are these three items. All intended for my festival outfits! The hoodie and sunglasses are from H&M's men department and the shorts are from Just Female. I did buy the shorts for a DIY project with some studs and such, but not sure I can be bothered. I think they are cool plain as well. I'm gonna use the hoodie as a jacket over my other clothes this weekend so I stay warm and comfy.

No comments: