Saturday, July 16, 2011

Concerts & holiday talk


Mine tre ugers ferie er ved at være ved sin ende... øv! Kunne godt lige bruge et par uger mere! Heldigvis er der stadig en weekend og det skal jo udnyttes. I dag tager kæresten og jeg til Grøn Koncert her i Århus. Jeg håber at vejret holder, så vi kan få en dejlig dag der. Jeg plejede at være til Grøn Koncert næsten hvert år da jeg boede i Odense, men nu er det faktisk en del år siden at jeg har været det. Jeg glæder mig til et gensyn med Kashmir, hvis de dog bare ville spille deres gamle gode musik!! Jeg tvivler... Jeg ser også frem til at opleve Dúné, som jeg har fået øjnene op for her de sidste par år. Det bliver forhåbentligt en dejlig dag med en masse dansk musik.

Nu har jeg jo brugt hele ugen på at vise billeder fra forrige uge, men jeg har også lidt billeder til jer fra denne uge. Mine forældre, søster, svoger og nevø har nemlig været på campingferie her i Århus, så dem har vi været sammen med hver dag siden vi kom hjem i mandags. Vi har bl.a. været på Aros, i cirkus og haft dem på besøg her i lejligheden. Jeg skal lige have set billederne igennem, så håber jeg på at få dem postet i morgen. Ha´ en rigtig dejlig lørdag!

It's the end of my three weeks holiday.. how sad! I want more time off! Today my boyfriend and I are going to a local one day festival with lots of Danish bands. Kashmir and Dúné are amongst some of the bands playing and someone I'm quite looking forward to seeing. It should be a pretty good day out. Hopefully the weather will stay dry.

I've shown you all my holiday pictures from last week, but I also have a few from this week. My parents, sister, sisters husband and nephew have been camping here in Aarhus, so we've been together with them every day since we got home last Monday. I'll post the pictures at some time tomorrow. Have a great Saturday!

No comments: