Tuesday, July 12, 2011

Back in Denmark

Så er jeg tilbage i Danmark igen efter en skøn 10 dags ferie i England. Vi kom hjem igår middags efter en meget tidlig start på dagen. Vi sov derfor et par timer inden vi tog på camping med min familie. Jeg har derfor ikke haft tid eller mulighed for at tjekke ind før nu. Jeg har selvfølgelig rigtig mange billeder fra ferien, som jeg gerne vil dele med jer. Jeg håber, at jeg kan nå igennem dem alle i løbet af ugen. Det bliver nok mest billeder og knap så meget tekst, ellers tror jeg simpelthen ikke at jeg kan nå dem alle. I er selvfølgelig mere end velkomne til at spørge ind til noget, hvis I gerne vil vide lidt mere :)

I'm back in Denmark after an amazing 10 days in England. I have a lot of pictures to share with you guys, hopefully I can get through them all this week. I'll probably post a lot of pictures and not so much text to get it all done. You are of course more than welcome to ask about anything you wanna know more about :)

No comments: