Friday, July 15, 2011

Outfit of the day - Primark dress

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPrimark dress - Topshop flats - Asos clutch - Republic & Accessorize rings

Jeg kunne ikke vente med at tage denne fine kjole i brug. Jeg forelskede mig i den, da jeg fandt den i Primark om mandagen. Den findes i tre forskellige farver og jeg var faktisk mest hooked på den i gul, men da der ikke var flere i min størrelse blev det denne farve. Jeg synes nu også, at det er en rigtig smuk farve. Jeg prøvede at udnytte de fine opgivelser, så det er måske lidt mere spændende billeder end til dagligt? Jeg skylder vist snart kæresten noget for at være min evige fotograf når der skal taget outfit billeder. Jeg tror dog heldigvis ikke at han har så meget imod det, ellers må jeg bestikke ham med lidt chokolade ;)

I couldn't wait to put on this gorgeous dress. I fell in love with it when I found it in Primark last Monday. It comes in three different colours and I was actually first hooked on the yellow one, but there wasn't any in my size, so I went for this instead. I think it's a really nice colour too! I tried to use the surroundings, so hopefully the pictures are a bit more exciting than the everyday ones?

No comments: