Friday, July 22, 2011

A spontaneous shopping trip

PhotobucketPhotobucketPhotobucketH&M trousers, top, skirt, necklace & bag - Accessorize ring

Det er ikke så tit at jeg ender med at være spontan, da jeg elsker at planlægge ting. Det er dog dejligt at have friheden en gang i mellem til bare at gøre noget "uplanlagt" ;) Igår da jeg kom hjem fra arbejde gik kæresten og jeg ned for at bestille nogle malerier til lejligheden (det er vist på tide at den tomme væk får lidt farve). Jeg overtalte ham bagefter til et hurtigt kig i H&M... Jeg skulle bare lige se om der var kommet lidt efterårs varer hjem, og det var der! Det endte derfor med en håndfuld ting til mig. En masse fine farver! Trøjen og halskæden viste jeg her på bloggen for et par dage siden. Tasken var bare så fin i den farve og så endelig et par farvet bukser. Der kommer allerede outfit billede med dem senere! Efter vores lille shoppetur, endte vi på kinesisk restaurant i byen. Det var en super hyggelig spontan aften uden computer for en gangs skyld!

I went on a very spontaneous shopping trip yesterday. After work Mr. Boyfriend and I went down town to have a little look around the shops. I wanted to see if there was anything from H&M's autumn collection out and there was!! I found the red top and necklace I wanted and a few other things too! Nice to get some more colour into the wardrobe. After our little shopping spree we went for a Chinese in town. A really nice spontaneous evening without a computer for change!

No comments: