Tuesday, July 26, 2011

I'm watching you!

Photobucket

Jeg faldt over disse fine ure igår. Jeg har længe været på udkig efter noget ligende det sorte. Det er ikke fordi jeg decideret mangler ure, har fire, men det er virkelig fint og ligner langt fra noget af det jeg har. Dog koster det 800 kr. hvilket jeg ikke lige har pt. Det grå kunne være et alternativ, da det kun koster 445 kr, men jeg er mest til det sorte, så vil næsten hellere spare sammen til det. Som I kan se på billederne er urene fundet hos Chanti (kunne desværre ikke finde billeder uden logo på). Jeg har kigget rundt på nettet efter det sorte, men har ikke kunne finde det andre steder. Har I set noget ligende billigere, som måske kan bruges til alternativ?

Found these gorgeous watches yesterday. I've been looking for one of these type of watches for ages, not that I need any as I've already got 4, but I haven't got anything looking like this! I love the black one! It's a bit pricey though, so can't afford it at the moment. Have you seen anything like it somewhere? I really wanna get my hands on it! The grey is nice too, but I like the black one the most.

No comments: