Thursday, July 14, 2011

The shopping day

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Mandag i sidste uge tog vi på den sædvanlige shoppingtur til Southampton. De har et kæmpe udvalg og alle de butikker jeg handler i: Primark, Topshop, New Look, River Island, Miss Selfridge, Jane Norman, H&M, Accessorize, Republic m.m. Vi ender som regel også med at spise frokost på Pizza Hut, da det er hurtigt med deres buffet, og så er vi jo også ret glade for pizza ;) Efter 6 timers shopping kom jeg hjem med en masse fine ting. Jeg har allerede brugt en del af tøjet, så det får I at se inden længe. Den grønne ring er blevet en ny favorit, som jeg går med næsten hver dag. Jeg købte også lidt mere tøj i fredags, som jeg endnu ikke har fået taget billeder af, så det må i vente med til et senere tidspunkt.

Monday last week we went on the usual shopping trip to Southampton. They have all the shops I shop in: Primark, Topshop, New Look, River Island, Miss Selfridge, Jane Norman, H&M, Accessorize and Republic. We always end up having the buffet at Pizza Hut as it's quick and we love pizza! After 6 hours of shopping I came home with quite a few things. I've already used some of the clothes, so you'll get to see it on very soon. The green ring is my new favourite, I wear it almost every day. I also went shopping last Friday but I still haven't taken any pictures of the things I bought so you'll have to wait for that.

No comments: