Thursday, July 14, 2011

The Cornwall

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
I fødselsdagsgave af kærsten fik jeg bl.a. et ophold på The Cornwall Hotel Spa & Estate, som han havde bestilt så det passede med når vi var afsted. Vi kørte derfor den lange tur til Cornwall tidligt tirsdag morgen. Jeg havde aldrig været på spaophold før, så det var en helt ny oplevelse for mig. Det var også noget af et fint sted han havde fundet til os. Omgivelserne var skønne, stedet var fantastisk og alt var bare i orden. Den perfekte gave til at forkæle ens kæreste! Jeg har valgt en masse billeder ud fra vores døgn der. Kan man fornemme stemningen? Så idyllisk og smukt. Og sengen er seriøst den bedste seng jeg nogensinde har sovet i! Maden var også virkelig lækker, især min forret med små skinke ruller, nam nam!

For my birthday my boyfriend gave me a stay at The Cornwall Hotel Spa & Estate. And I must say that place is amazing! I've never been to a spa before, but it was beautiful. Everything there was just perfect. From the room, spa, food, surroundings... everything! Oh and the bed!! It was the best bed I've ever slept in! If you live in the UK or even near Cornwall and haven't been there I strongly recommend you book a day or two there! Just to relax and get away from your every day life. It's amazing!

No comments: