Friday, July 15, 2011

Out on the lash with friends

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Så er jeg ved at være igennem alle mine feriebilleder fra sidste uge. Det sidste i får bliver lidt blandet billeder fra sidste fredags grillfest, bytur og lørdag aften på pub. Vi er en ret stor gruppe af venner der samles når vi er på besøg, så det ender altid med en masse sjove byture. Og denne gang var ingen undtagelse. Der er en helt anden stemning når vi er i byen i England. Først og fremmest er det jo 10 gange billigere! Men det er som regel også meget sjovere end i Danmark.. not sure why!? Fredag aften endte vi som altid på The Chapel Nightclub, som er der hvor kæresten og jeg mødtes. I anledningen af min fødselsdag ugen før fik jeg fri entré til alle og gratis champagne! Nice!

So I'm pretty much through all my holiday pictures now. These will be the last ones you get to see. It's a mix of last Fridays BBQ followed by a night out in Salisbury and Saturday night in the local pub. We're always quite a big group of people getting together when we come over and it always ends up being some really good nights out. The atmosphere is so different in the UK. Not sure why but I always have more fun when I'm there... Friday night we ended up in the Chapel Nightclub as always. Because of my birthday the week before we had free entrance and a free bottle of champagne! Nice!

No comments: