Thursday, June 30, 2011

Outfit of the day - Pink zip up dress

PhotobucketH&M dress - New Look sandals - Asos clutch

Igår eftermiddags kom mine forældre forbi til kaffe & kage, og senere middag i byen. Jeg skiftede derfor outfit til min nye H&M kjole, som jeg købte på udsalg i tirsdags til kun 100 kr. Jeg synes den er rigtig fin, da den nemt kan gøres fin med hæle og clutch, men også gøres mere hverdagsagtig med et par Converse. Jeg faldt også for den stærke farve og fine detaljer. Jeg fik desværre ikke taget så mange billeder med den på, da mine forældre blev ved med at blande sig ;) Det bliver også det sidste billede her på bloggen i noget tid, da jeg jo smutter til England i morgen. Det kan være jeg lige kigger ind i løbet af ugen, men ellers er jeg tilbage næste mandag igen. Ha´en rigtig god sommer!

Yesterday my parents came up to visit me and we went out for meal in town. I changed into my new H&M dress that I bought last Tuesday for only £12. I love the bright colour, details and the fact that you can easily dress it up or down. I didn't get a lot of pictures of me wearing it as my parents kept interrupting. And it will probably be the last picture here on the blog for a while, as I'm leaving for the UK tomorrow! I'll be back again in 10 days if I don't come by during next week. Have a great summer!!

1 comment:

Malsen said...

Hvor ser du bare sød og sommerlig ud :)
Dejligt med udsalgskup!