Thursday, June 9, 2011

Festival festive

Photobucket


Photobucket


Photobucket

Festival sæsonen er godt i gang og der er rigtig mange inspirerende outfits at finde rundt på nettet. Jeg har selv sat tre forskellige outfits sammen, som jeg synes ville være super fine til en festival. Faktisk skal jeg til festival i denne weekend. Northside Festival her i Århus, som er en ganske lille og ny festival, der bliver holdt over en weekend. Der kommer en blanding af danske, engelske og amerikanske bands. Der er ikke nogen store navne som sådan, men jeg er sikker på det nok skal blive hyggeligt alligevel. Jeg glæder mig i hvert fald. Skal I til nogle festivaler i år?

The festival season has begun and there's loads of inspiring outfits around. I've put three different outfits together that I think are perfect for a festival. I'm actually going to a little festival this weekend. Northside Festival here in Aarhus. It's a tiny and new festival, with a mix of Danish, British and American bands. I'm really looking forward to it!

No comments: