Thursday, June 16, 2011

Outfit of the day - new favourite

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketH&M skirt, t-shirt, belt, leather jacket, New Look pumps, Miss Selfridge hat,
Accessorize peacock ring, Republic mint ring

Jeg har virkelig været monster træt i dag! Det har også været noget af en uge indtil videre, og den er langt fra slut endnu. Der er så meget at se til lige for tiden, så jeg glæder mig rigtig meget til at vi tager på ferie om 15 dage! Jeg havde lige ti minutter i morges, så jeg tog en masse billeder af dagens outfit. Ja, det er igen den grå nederdel fra H&M, men den er blevet lidt af en yndlings. Jeg overvejer faktisk om jeg skal have den i flere farver. Den fås nemlig også i mint grøn og brændt rød, som jo er mine to yndlingsfarver lige for tiden. Måske jeg venter til vi er i England, det er trods alt lidt billigere!

I've been sooo tired today! It's been quite a week and it's far from over yet. I have so much to do lately, so I'm really looking forward to our holiday in 15 days! I took these pictures of today's outfit this morning. Yes, it's the grey H&M skirt again, but I like it so much! I'm actually thinking of buying it in more colours. They have it in mint green and burned red which is my two favourite colours at the moment. Maybe I should buy it in the UK though, as it's a bit cheaper!

No comments: