Monday, June 6, 2011

Pre holiday celebrations

Photobucket
I sidste uge bestilte jeg disse biografbilletter til Foo Fighters dokumentarfilmen "Back And Forth". Filmen blev vist i de engelske biografer en enkel gang for et par måneder siden. Kæresten og jeg var ret skuffet over ikke at kunne se den. Jeg har siden da gået og håbet på at den ville komme til Danmark også, men havde faktisk ikke regnet med det, så det var en dejlig overraskelse jeg fik på mail fra Biocity i onsdags. Udover dokumentarfilmen skulle forestillingen også indeholde en 3D koncert oplevelse med bandet, hvilket forklare 3D brillerne :) Jeg glæder mig rigtig meget til at se det hele. Det er jo en lille slags optakt til vores ferie i juli, hvor vi skal se Foo Fighters i Milton Keynes!

NB: Jeg har netop læst at filmen også udkommer på dvd og Blu-Ray henholdsvis 6. og 13. juni, og at der i den forbindelse vil blive tilføjet 35 minutters ekstra materiale.

I ordered these cinema tickets last week for the Foo Fighters documentary "Back And Forth". It was shown in the English cinemas a couple of months ago, but only once! Which first of all is crazy! My boyfriend and I was quite gutted not being able to watch it back then. I've been hoping and praying for it to come to Denmark, but I honestly didn't think it was going to happen! It was therefore a very nice surprise when I received an e-mail about it last Wednesday. On top of the documentary there should be a 3D concert with the guys, hence the 3D glasses. I can't wait to watch it! It's like a little pre holiday celebration before we go and see them at Milton Keynes in July!

NB: I've just read that the film is coming out on dvd in Denmark today! And it will include 35 minutes extra material.

No comments: