Wednesday, June 22, 2011

I'm 21.. no wait 22? 23...!

Photobucket
Me 2 years old

Hvor blev juni måned lige af? Synes virkelig at tiden går vildt stærkt! Har så meget at tænke på og lave lige for tiden, at jeg slet ikke har haft tid til at tænke på min fødselsdag, som faktisk er om en uge! Vildt! Jeg synes de sidste par års fødselsdage bare er gået mig lidt over hovedet. Skal nærmest tænke over min alder før jeg svarer folk på hvor gammel jeg er... Måske også fordi jeg nærmer mig midt tyverne, hvilket jo begynder at blive gammelt, eller... Anyways, jeg burde vel egentlig finde på lidt fødselsdagsønsker, men hvad? Jeg har ofte dette dilemma: Jeg elsker at få gaver (hvem gør ikke det?). MEN, jeg fortrækker faktisk at shoppe ting selv, så det nemmeste at ønske sig er penge eller gavekort. Det er bare så kedeligt. Hvad gør man lige i sådan en situation? Nogle gode bud? Jeg ved allerede en af mine gaver, da jeg selv har betalt en del af den, men udover det så har jeg ingen idé. Det er også første år uden fødselsdagsfest for familien. Der er simpelthen ikke tid til det. Vi tager jo på ferie næste fredag! Hvis man så bare kunne springe fødselsdagen over og ikke blive ældre...

Where did the month go? Time is flying by way too fast! I've had so much to think about and plan lately that I haven't even had time to think about my birthday, which is a week from today! Crazy! The last couple of years I haven't really thought about the fact that I'm getting a year older every time it's my birthday. I still feel like a 21-year-old, but the fact is I'm getting closer and closer to the mid-twenties. Scary! I should think about some wishes, but I don't know what. I love getting presents, but all the things I crave lately I´d rather buy myself , so the easiest thing to wish for is money or gift vouchers, it's just so boring. Do you feel the same? Or is that just me? I'm not gonna have a birthday party for the family this year as there's no time for it, but unfortunately that doesn't mean I'm not getting older, boo!

No comments: