Wednesday, June 8, 2011

Outfit of the day - new in

PhotobucketPhotobucket
HM skirt, top and tights, Topshop flats, Accessorize ring, D&G watch

Jeg endte med ikke at bestille noget hos e.l.f. da jeg igår efter arbejde kiggede forbi H&M og kom hjem med lidt derfra istedet. Jeg har længe haft planer om at købe flere nederdele og toppe, da det er noget jeg virkelig mangler. Derfor kom disse to dele med hjem igår. De var billige og super behagelige. Samtidig har de begge mange stylingsmuligheder, hvilket er noget jeg er begyndt at tænke mere over, så jeg ikke får fejlkøb med hjem. Lad mig lige undskylde de lidt sløret billeder. Jeg fik kæresten til hurtigt at tage lidt billeder før han tog på arbejde i morges.

I didn't end up buying anything on e.l.f. but I did a bit of shopping in H&M instead. I've been wanting to buy some skirts and tops for a while as I really haven't got many. I bought these two items home yesterday. They were cheap, comfy and perfect for the summer. Plus they can both be styled in so many different ways, which is something I'm being more aware of these days, so I don't end up buying lots of things I never wear.

No comments: