Thursday, June 30, 2011

25th wedding anniversary

Warning: PICTURE SPAM!! :)
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Så fik jeg endeligt set alle billederne igennem fra weekenden. Jeg har valgt at vise lidt blandet billeder fra lørdag og søndag, og uden andre mennesker end kæresten og jeg p.g.a. folks privatliv, så det håber jeg I kan leve med. Lørdag lavede vi æresport og søndag var der først morgensang med morgenmad og senere den store fest. Alt sammen i et telt i mine forældres have. Vi var rigtig heldige med vejret, så det kunne jo ikke være meget bedre. Maden var også rigtig lækker. Det var i det hele taget en rigtig skøn weekend. Det har dog også taget måneder at planlægge, men når alt så falder på plads er det jo det hele værd. Mine forældre havde en god fest og det var det vigtigste for mig.

I've finally had time to look through all the pictures I took last weekend, so here's a good mix of some. I've picked different pictures from Saturday and Sunday and on purpose only some with Mr. Boyfriend and I on because of peoples privacy. There's a lot of traditions in Denmark when it comes to 25th wedding anniversaries. One thing we do is make this green gate with flowers around the couples door, which they are not allowed to see until the morning after when we wake them up with music. My parents had the big part in a tent in their back garden which luckily the weather was great for. Everything went really well and the food was lovely.

No comments: