Thursday, June 23, 2011

Outfit of the day - Yellow dress

PhotobucketPhotobucketPhotobucketAsos dress - Topshop flats

Jeg fik vidst aldrig vist jer denne kjole på. Jeg købte den for en måneds tid siden, da jeg bestilte en masse kjoler på Asos. Jeg syntes den var så sød og meget anderledes end noget jeg havde. Jeg er også blevet rigtig glad for den. Den er så fin. Jeg vil dog gerne finde et rød/brunt bælte til taljen for at bryde det lidt, og så mangler jeg stadig et par Jeffery Campbell ;) Jeg hoppede i kjolen her til aften for at tage på spontan middag med kæresten.

Jeg er nu hjemme igen for at gøre klar og pakke til weekenden. Jeg smutter til Odense i morgen eftermiddag for at fejre mine forældres sølvbryllup på søndag. Det er bl.a. en af de ting der har fyldt meget i min travle hverdag i denne måned. Jeg glæder mig til at fejre dem, og samtidig begynde mine tre ugers ferie.

I never got to show you this dress on. I bought it a month ago on Asos. I felt for the broderie, colour and the fact that I didn't have anything like it. I'm still very much in love with it. It's so nice! I wanna find a red/brown belt to style it with though and still need the Jeffery Campbell shoes ;)

No comments: