Saturday, June 11, 2011

Northside Festival




Northside Festival starter kl. 12 i dag, så de næste par dage befinder jeg mig på en græsplæne i Ådalen. Jeg håber virkelig at vejret bliver godt, selvom de ikke har sagt til det bedste sommervejr. Jeg tror dog stadig det nok skal blive en god oplevelse. Jeg glæder mig især til at se de tre overstående bands, men også mange af de andre artister. Det er en god måde at lære lidt nyt musik at kende. Ha´ en herlig weekend. Jeg tjekker måske ind med lidt billeder i morgen formiddag.

I'm off to Northside Festival soon! I really hope the weather is going to be good. I'm looking forward to seeing these three bands, but also many of the other artists. It's a great way to get to know new music. Have a wonderful weekend! I might post some pictures tomorrow morning.

No comments: